dimarts, 5 d’abril del 2011

3er Sketchcraw Vic

de Ca la Pilarin a la Font dels Frares
7 de maig 10 matí
La, diguem-ne, organització ha cregut convenient de fer un recorregut no tan urbà com els efectuats fins ara.
Sortirem de Ca la Pilarin Bayés, persona molt significativa en el món del dibuix del nostre país i caminarem fins a la font dels Frares en el camí recentment rehabilitat.
A la tornada, els que vulguin, podran dinar al Gravat un menú a preus de crisi.
Feu saber, si us plau la vostra assistència, pel mitjà que cregueu convenient, correu electrònic, postal, face, twitter, senyals de fum....................físicament en el món material.............

salut

3 comentaris:

Unknown ha dit...

això és fantàstic! m'agradaria poder-ho fer.... però estic fora

Clara Nubiola ha dit...

guau! em sembla que m'anirà perfecte perquè justament el 6 s'inaugura expo en la que participo al gravat aixi que serà un intensiu vic..

anotat... nomès espero que la nit no em traeixi..

clara

David Casals ha dit...

Des del Taller de dibuix i pintura de Centelles ens apuntem!
Serem 6 o 7...