dimarts, 28 de desembre del 2010

Manifest universal SketchCrawl

1. Dibuixem "in situ ", a cobert o a l'aire lliure, capturant directament el què observem.
2. Els nostres dibuixos expliquen la història del nostre entorn, dels llocs on vivim i on viatgem.
3. Al dibuixar documentem un lloc i un moment determinat
4. Som fidels a les escenes que presenciem.
5. Celebrem la diversitat d'estils de dibuix i utilitzem qualsevol tipus d'eines i suports.
6. Ens ajudem mútuament i dibuixem en grup.
7. Compartim els nostres dibuixos a internet.
8. Mostrem el món, dibuix a dibuix.

Enrico Casares



Maratons de dibuix de tot el món.

Fa tres o quatre anys un bon amic meu va tenir un comiat de solter divertit que consisteix a visitant deu bars i pubs al llarg de la línia de tramvia N-Judà Muni: un "PubCrawl". I el rastreig que, de fet no ho fa més enllà de la taverna sessions. Molt a la nit, però aquí és on em va ocórrer la idea per el nom SketchCrawl quan uns mesos més tard em vaig decidir a fer un dia sencer de dibuix intensa al voltant de la ciutat.

La idea bàsica: per gravar tot el que podia sense parar al meu voltant amb el meu llapis i aquarel·la Un bloc que ha estat elaborat ple de detalls que van des del tot el cafè que bevia als busos diferents que vaig prendre. Després d'un dia sencer de dibuix i passejar per la ciutat amb el nom semblava molt apropiat: "SketchCrawl" - una marató de dibuix. El rastreig va ser més esgotador del que imaginava, però també més divertit i emocionant del que pensava. D'aplicar-se aquest tipus de mandat per a un canvi de dia complet la manera com mira al teu voltant. Et fa parar i veure les coses una miqueta més, només una mica més ... no cal dir que em va encantar.

Aviat va descobrir que era molt més interessant que fer la marató amb un grup d'artistes en lloc de per mi mateix! I així es va tornar SketchCrawl comunal. Després d'un dia sencer de dibuix resultar ser increïblement interessant i inspirador per a compartir i comparar els dibuixos d'altres persones i pensaments. Diferents preses del nostre entorn, els detalls diferents, sensibilitats diferents.

El següent pas va ser fer la SketchCrawl un esdeveniment de la World Wide: la gent té de diferents racons del món s'uneixen en una jornada de dibuix i de diari i, a continuació, gràcies a Internet, compartir amb tots els resultats en un fòrum en línia.
Així que aquí està, tenim un lloc web ara, s'arrossega uns darrere meu, alguns pel meu compte amb alguns amics i artistes de tot el món ... i amb sort SketchCrawls molt per davant.

Enrico Casares, febrer de 2006
Sketchcrawl és ™ & © Enrico Casares